No 25, Jalan Temen........Muar, Johor

So, ape aku nak cakap ea kali ne? HAHA. pot pet pasal rumah aku la plak. dah ketandusan idea da ne. pape je la. janji dapat mengisi mase lapang aku. ye dok? HAHA. oke. kite mulekan pembelajaran sejarah pasal aku yg tak berapa nak penting ne. ikot kronologi aa macha. ^^

oke. tayah bg korang jawab laa. lembeb la. ni tapak perumahan ktorang. tak sedap mate memandang kan? HAHA. bertambah2 taik mate haa. HAHA.

yg ne. separuh siyap. ke suku siap? HAHA. pape je la macha jnji ta siyap lg laa kan.
ni pandangan jaoh. HAHA. ade ea pandangan jao? aku blaja LK dulu saloo dok denga cegu cakap pndangan tepi, atas, kanan, kiri, HAHA, melalut da kan akuh. maaf la gamba ne senget sikit. waa ta pndai tgkap gamba mcm angpa. waa takde nikon canon bagai2 ue ha. HAHA. rumah pon umah kembar je. waa ta kaye cam korang na bli banglo. HAHA. maaf2. family waa ta kaye cam famili korang nak pki banglo. 

 HAHA. sala post la machaa~ ne rumah jiran depan aku. :) pape pon, korang patot maseh at aku taw. tolong promote rumah korang. HAHA. ne mase baru siyap la dey. punye laa happy kan.

 ne baru betul rumah aku. HAHA. banyak sgt gamba kan? HAHA. lpas ne, byk perubahan yg akan berlaku.

ne rumput. HAHA. oke2. aku tau la korang tau tu rumput kan. tak-tak. nak gtaw ktorang tanam rumput karpet. maaf2. pembetulan lagi sekali. mak bapak aku yang tanam. maaf la takde duet nak upah bibik macam korg. ;p



nengok. bukti rumput karpet selamat digunakan. ta gatal2 montot aku tido malam ue. HAHA. mesti laa ngek. kne la mandi kalo da duduk ats rumput. atok hangpa ta aja ka. 




nyah sebelah ne adalah kezen aku. bukan nak promote dia lawoo soh pg ngorat dy ke ape. nak cakap aku suke family or kwn2 aku dtg lepak2, santai2. HAHA. reason dia? sebab aku bosan kt rumah laa. ape lg. 







okay. rest sebentar dengan iklan 3SX. HAHA. maaf la. budak cine ni nyebok nak femes jap.
 tambahan! gazebo di rumah saye. esha, bile nak datang lg? kite boley camping atas ue. HAHA. intan payung, kate rendu. mai laa dari JB. HAHA

da la. malas nak tulis bebanyak. aku da penat. korang pon mesti dah buhsan kan? HAHA. chow~

p/s : yg nyampah ue, tayah bace pon tape. nyemak je. wat trafik  blog aku jam. shuhh-shuhh~ g maen jaoh2 sane. :D