Ko Ko Ko Dan Ko. Eh! Ko Pon La. HAHA

Kali ne nak cakap pasal nyah2 yang cukup fofular la hai. HAHA. Helo helo. Fofular di mate hati saye. Kalo korang tak kenal, takpe, meh nak kenalkan. Ne nyah ksayangan saya. Ape lagi. Jom cuci mate! Wohoo!~

Nyah pertama ne, HAHA, name ye esha, ktorang pggil "R". HAHA. Guro2. nyah ne saloo teman aku pagi petang malam siang senja subuh. HAHA. Maseh laa sebab saloo teman aku ne ha sebab cik tan bekerja. Nyah ne ske sgt kat kucen. Neok kucen ue. Seb bek laa kucen tu comel.  *ARRRRRR~* HAHA

Jangan sala fam. Ne bukan iklan sunsilk. HAHA. Pompuan tinggi lampai ne pon nyah favret aku gak. Name ye ika. Saloo kutuk ak pendek. Sampai haty kaw. Pendek2 pon macho. HAHA. Kalo yang td ak label dy “R” yang ne aku label dia “tunjang”. HAHA. Jgn hamek aty noo. HAHA 

The next nyah ne bukan nyah da. Teyha. Spesies aku. HAHA. Maaf. Status tak dapat dilabel. Bg yg nak meminang dia, contact aku dulu ye. Ak ne membe merangkap manager chenta dia. Number tepon akan diberi di akhir sesi promoting. Aku pon pening. HAHA. Pape pon bro, aku support ko saloo. Syg kaw ah. *Muwaxx!~*

Next is jaudah!! Woooo!~ anda hebat. Anda laa yang saloo kami refer kaloo terkantoi tertido ternguap lam kelas. HAHA. Hebat laa anda. Maju maju! Muke je serius habis, tp haram aku ta takot. MUAHAHA. Maaf ye jau. :p

Kalo td kite ade iklan sunsilk, now kite ade iklan oxy. HAHA. Nyah ne name ye atin. Aku label ye "3G". "Gedik Gedik Gile". HAHA. Aku tak pernah jumpe pon nyah ne even dy satoo kolej dengan aku. HAHA. Memalukan. Maaf2 atin. HAHA~



p/s : aku sayang korang sume. :)