Mood Crusher !


Enough with goofing around. Getting bored each day. Dari computer bertukar ke fon bertukar ke game. Tu je lah. Tayah makan pun tape. HAHA. 

Wish could write a song like Taylor Swift to express my feeling everyday. I am currently missing Amirah Aziera (tekan sini). Bila nak gossip balik ha? HAHA. She’s kinda like a shrink to me. HAHA

Skunk aku dah macam tak rajin na update blog ne. Malas and otak pun kering. Plus harihari yang aku lalui skunk macam suram je. Its not the weather but its myself. Tataw la ape yg tak kena dengan aku lately.

HAHA. Kan bagos kalo aku ada reset button. If anything goes wrong, immediately aku akan push RESET. HAHA. No memory at all about sadness right? 


Currently listening to Stereo Hearts (tekan sini). Nice song. Aku betulbetul takde mood. Haih. Macammane laa nak naikkan mood balik. Please laa. hmm