tataw na letak tajuk ape. HAHA


Penatnye lahai. Baru jalan kat ikea. Baru 3 jam kat sane. Dah rase penat sampai hari ne. Perghh!~ mashyuk aa. Bknnye ade ape sgt pon kat ikea ue haa. Perabot mabot je lebey. Bese laa. Name pon ikea kn. Tp suke jgk laa bile pg sane. Susunan dy. Semad je. Rase mcm, “bile laa aku nak ade rumah sniri. Boley aku buad camni”. HAHA. Berangan aku tahap hebad kan. Tak dpt tawaran masuk U lg, ijazah pon belom tentu dapat, ko nak berangan boley laa der..HAHA

Cerita yang ktorang jalan kat ikea dah. So, ape je lagi yang belom? Haa! *TING* idea uda sampe. HAHA. Opkoz la ktorang tak beli benda besa2 gabak ue kan. Macam mane na bawak balik muar. Gpon, rumah ktorang dah complete nan perabot mabot ne. Untuk aku, nak cuci mate pon tak dapat laa derr. Mane ade awex nak pg ikea kn. HAHA. So, mak aku just beli benda simple mimple je. Contoh? Emmm. Kuali. Mangkuk untuk aku mkn maggy and praktis gune chopstick.:). Senduk. Sudip. Segala family kuali muali ne. HAHA. And untuk aku, aku dapat karpet baru untuk bilik aku. Walah!! Merah menyala gitu. I like! :D

  
HAHA. jangan imagine tggi2 sangat. nanti ada yg jatuh pokok kelape satgi. karpet merah bese je ye. bukan karpet merah yg "red carpet" ue. HAHA. Then ktorang makan kat warong penyet. makan nasi ayam penyet. abang aku tanye aku, "adik penah makan?". eh hello, aku ne tak darat sgt laa abang oi, lalu aku jawab laa ceni, "penah, kat kolej adik haa". bangge betul aku jawab. HAHA. korang penah tgk nasi ayam penyet cene? ne ha. ape komen? oke ta rupe ye? HAHA. makan dulu laa baru tahu.
 
Ape lagi yang ktorang buat haa? Emm. Petang ue takde pe laa kot. Cume malam, haa, malam, ktorang pg seremban parade! Nak carik kasut. Bukan aku, tapi mak aku. HEHE. Pastu aku mcm bese la, jage si iman, cz malam smlm dy sangat laa ter-hyper active. Macam mane pon aku tataw. Mak aku nak shopping mopping pon tak senang hati, takot hilang cucu ye tu. HAHA. 
Kenapa tah aku bagi gamba besar2 neh. HAHA. Dah laa. malas nak bebel banyak2. chioww~