2nd day exam ! ! !

hari kedua berlalu . . . sudah aku katakan bahawa hari ini aku berperang sama sahabat baikku . . wooo . . matematik . . kenapa kau kejam sangat ha ? ! hadeh . . apa aku nak kata lagi ? ? aku memang tak boleh berbaik laa dgan cik trigo, encik vector, dan puan circle . maaf le . . mungkin esok saya akan berbaik dengan mama statistik dan papa newton-rhapson . siapa tau mungkin kertas 2 cik matematik boleh memberikan saya sedikit sinar harapan .:D 

ini ha . . aku nak cerita sikit ha . . aku ada laa terfikir 2,3 hari ni . . apa akan jadi laa kan after aku da habis matrix ? adakah aku akan duduk di rumah mengumpul lemak ? atau adakah aku akan bekerja siang dan malam ? atau ambil part-time sebagai driver mak bapak aku ? haha . . yang sudah pasti adalah aku takkan jumpa si copy-cat aku lg . . dan yang sedihnya, aku akan berjauh dengan gulfie-ku . . woooo . . 

berita baik selepas habis berperang selama 10 hari bak kate eyka Mn aku mungkin akan pergi bercuti menenangkan kepala otak den . . di mana lokasinya tidak laa aku ketahuan lagi . . dirahsiakan oleh mak bapak aku . . :) okeh laa tu kan . . dari duduk terperuk dalam rumah aku kat muar tuh, ape je yang ada kan ? H A H A 

baiklah . . esok hari aku akan berperang nuklear dengan cik matematik paper 2 . ngee~ . . apa kesudahannya ? ? nantikanlah .