4th Day Exam ! ! !

lelap, jaga, lelap, jaga, tengok2 dah 4 hari dah aku exam kan? HAHA. akhirnya habis jugak 3 subjek. ulasan aku untuk encik fizik? bolehlah. HEHE. jawapan faveret aku sebab aku tak suka nak bagi ulasan sangat. takut nanti tak dapat macam yang aku expect.   

so, isnin nanti mengadap puan chemistry pulak. tak berapa risau sangat sebab faveret aku. tapi still laa kena study jugak kan. ye dok? HAHA. 

HA ! ! ! ni aku nak cerita ni . kalau laa korang da penah exam PMR ke, SPM ke, or someday nanti masuk matriks ke macam aku, nanti time exam, akan ada la orang yang akan bagi arahan untuk exam bagai2 ni semua. macam untuk exam hall aku, 2, 3 hari yang lepas, lecturer laki mane tah yang cakap2 tuh. pastuh, hari ni dah tukar dah dengan lecturer perempuan mane tah aku pun tak kenal. 


HAHA. yang aku nak jadikkan topiknye sebab cara lecturer tu cakap macam cikgu sekolah rendah yang mengajar anak murid dia A B C dengan penuh sabar dan kasih sayang. HAHA. aku buat exam pun dah tergelak2 sorang diri macam orang gila. 


apa2 pun, aku happy la, sebab 3 subjek dah pun habis. :) HEHE.




p/s : petang ni mau jalan2. na ikut?