Lukisan Monalisa

Masing-masing jangan tertipu tau. HAHA. tajuk je gempak habis. takde satu pun lukisan monalisa yang aku nak masukkan kat sini. aku nak masukkan lukisan cik tan. nak tengok? moh kite intai. :)






aku tak payah cakap pun semua boleh baca kan. HAHA. tema lukisan ni 1 Malaysia. cantik ta? kalau boleh tahan, meh kita tengok lukisan seterusnya.















yang ini mesti kena puji cantik. HAHA. kalau nak tau, lukisan ni la yang menang pertandingan mewarna dan melukis KMJ. HAHA. bangga aku. ye dok?













lukisan ni tak masuk mana-mana pertandingan pun. lukisan ni untuk roommate kami, maisarah halim. beliau begitu blur about ape yang beliau mahukan dalam lukisan beliau. ayat pertama keluar dari mulut beliau, "nature". dan ini laa yang terhasil dari tangan cik tan. :)











agak-agak lukisan ni milik sape? mine laa. kat situ kita boleh nampak figure faveret aku, domo and keroppi. and then korang boleh nampak obsession aku, supra and basketball shoes. :) and then sports i played, basketball. also got my PSP and watch. :)




















okay. ni lukisan permintaan terakhir dari mek, zara, tim, timah,siti, ah ape2 je la nama dia. banyak sangat. ye dok? HAHA