5th Exam Day ! ! !

lega kan bila exam tinggal satu hari je lagi. lagi tenang hati bila tinggal lagi satu paper. Chemistry paper 1. boleh aku main bulat2. HAHA. terkenang memori masa dulu. kechik2 waktu sekolah rendah selalu laa nomborkan pemadam tu dari A sampai la ke D. HAHA. ni la namanya "main tembak-tembak". HAHA. korang mesti penah buat jugak kan? tipu laa kalau tak.




exam pagi tadi takde ape yang special pun. HAHA . cuma petang tadi aku tidur. sakit kepala yang amat. so aku pun tidur laa. tidur punya tidur aku mimpi baik punya petang tadi. ape cerita dia? HAHA. 


mimpi aku pelik-pelik sikit. mula2 start mak aku masuk. dia kate result FIZIK aku teruk gila. aku dah nangis dah. aku terjaga then baru aku sedar yang aku nangis sampai ke luar mimpi. AHAHA. malu seyh. lepas tuh, aku sambung tidur. then masuk pulak scene mak aku kate aku dapat tawaran kat UITM Shah Alam. Sains Sukan. okey. yang tu good news laa kan. then aku punya scene mengarut dengan kawan aku. BLA BLA BLA. then banyak mengarut. aku pun dah malas nak cerita dah. HAHA .dah la. aku malas nak celoteh panjang. HAHA.