Lawo Betoi Laa Hang...~ PART I



Fuhh~. sapo yg lawo sangat ue?? jangan sala faham ye semua. yang dimaksudkan lawo tu bukan la orang mahupun haiwan tapi tempat. sape jugak yg sangka aku ni baru je habis matrix da buley pegi jalan sana sini kan? hebat betoii.

tak kisah laa ape kan. tapi kali ni aku nak cerita pasal percutian aku di pulau kapas. HAA!~ sape tau pulau kapas kt mane, sila angkat kepala. HAHA. kalau nak tau, sila google sendiri. aku nak review holiday ni je. HEHE

well, straight a day after aku habis matriks, ktorang terus rushing pegi terengganu. ceh~ tak de laa rushing sangat kan, cuma bawak keretanya macam puting beliung laa jugak. ktorang bertolak pukul 5 pagi. al-maklum laa, johor dengan terengganu mane laa dekat sangat kn.   

sesampainya ktorang kt marang, ktorang cari jeti pulau kapas. takde laa besor mane macam jeti langkawi, tapi boleh tahan lerr. nak tengok gambo di jetinya?

                                


bot sampai, pastu, naik. ada laa jugak aku snap2 picture sana sini.


aku ta tau laa benda ni rumah ke, pejabat ke, tapi aku rasa boleh tahan lawa jugak laa rumah tepi laut nee..hee


sementara aku tengah happy teruja naik bot, mak aku pulak takut!~ HAHA. biasa laa. tu ha, bapak aku tengah tenangkan dia..HEHE



 
haa!~ ni laa pemandangan pulau kapas. ni waktu ktorang masih di atas bot lagi. blue habis tak air dia?


sampai je da boley nampak benda ni. ape ke benda ni? HAHA. baca sendiri. oke?


TO BE CONTINUED~