saat,detik,waktu,masa,jam,minit terakhir di kolej


setelah seharian mengadap buku dan memerah otak dan menjadi kipas susah mati kepada cikgu matematik yakni bestie ku sniri lalu ku memutuskan ntuk memberi sekeping warkah di atas muke blog ku ini . 


aku tahu aku blogger baru yg bukan bercita untuk menjadi blogger pro namun saje je mngisi waktu lapangku lalu menjadikan blogging sebagai salah 1 hobi aku setelah hobi membaca lapuk ditelan dek zaman .

aku yang banyak berceloteh membazir air liur tadi kini memutuskan untuk mulai bercerita setelah menghabiskan 2 perenggan mengarut dengan benda tah pape yg aku pun ta tahu .

aku pun tau yg esok sudah ahad . dan selepas ahad adalah isnin . dan pada isnin la aku akan menghadap musuh sejatiku, matematik . walau begitu, pada petang hari, ada laa juga aku keluar menghasilkan peluh selain jalan2 snap sane sini smpi mata aku dan kwn2 ku pening kne flash . padahal pki fon kamera je..bajet cam pki nikon..:P . 



demikian adalah antara gambar yg ta seberapa namun di-edit semula menjadikan ia seperti gambar yg lawa na mampoih ! tribute to my bestie ! :D


maka disebelah ini adalah kesayangan aku . :D
perkenalkan nurintan afiqah bestieku merangkap guru matematikku yg sengal cacat tp comel bangat !











kini tiba masanye untuk ruang aku seorang . baju yang baru dibeli adalah baju kolejku . ^_^











di sebelah ini ? emmm . dari hati nurani aku laa , aku tak tahu nak mengarut ape so, next ! ! ! 







jika difokuskan kepada muka aku , mimik muka yg dibuat sama dalam 'my boss my hero' cerita yg disukai bestieku dan dibenci oleh aku namun mule menyukainye dan terikut2 untuk membuat muka yakuzanya itu . XD








maka dengan ini aku pun da malas nak berceloteh panjang dah .








walaupun begitu , masih berjela lagi yang aku nak celoteh pasal hidup aku di kolej ini . maka kesimpulannya , nantikan lah .