Ragam Si Jantung Hati

aduyai . . dah lah mengadap cik matematik pagi tadi . tak habis meraung lagi dah tambah 1 masalah lagi . haduh2 . . perut2 . . tak ada time lain ke kau nak reserved buat appointment dengan aku ? kenapa mesti saat2 aku kena berperang dengan cik matematik ? kenapa tidak dengan encik fizik ? 
                    


banyak cekadak betul laa kau perut . emm . . tapi aku tak boleh merungut sangat . . mane tau ada hikmahnya . . betol tak ? HAHA . haih . . sudah pukul empat . . esok menjelang lagi 2 paper . . tapi paper english boleh tahan laa . . esok petang kena sediakan 2 penyepit . untuk apa ? ? haaa ! untuk tahan mata aku dari tertutup . al-maklumlah, petang esok paper english, reading pulak tuh . nak lagi teruk, pukul 2.30-4.30 . haa ! hambik kau ! dugaan berganda . 


hari ni, aku dah catatkan satu sejarah baru . aku mandi pukul 4.15 . HAHA . gila kentang ah ! apa tah dah masuk dalam badan aku . HAHA . dah lah tak tidur sepetangan . 


next entry, aku nak bercerita about anak2 buah kesayangan aku pulak . :)