3rd Day Exam ! ! !

hari ini sudah rabu . maka dengan rasminya dah habis 2 subjek dan 4 paper . HAHA . paper pagi tadi matematik kertas 2 . nak tahu apa aku rasa ? emm . . seriusly laa kan, aku tak rasa apa dan tak nak rasa apa2 . pada aku, aku dah muntahkan apa yang aku dah belajar last minit, so aku tak nak rasa menyesal coz aku yang putuskan nak buat cam tuh . HEHE .  

petang tadi pulak paper english . paper 1 . ala . bulat2 jew . bak kate cik tan, tu la kate2 budak bijak pandai BI . tidak laa . saya bukan bijak pandai . cuma saya lebih pentingkan tidur je . saya kan budak kuat tidur . ini kronologi peristiwa selepas saya keluar awal . :)

keluar awal . pergi ambil duit . tapi lupa kunci bilik . menuju kafe . order roti canai . ambil roti canai . makan roti canai 2 keping . baru teringat kes kunci . lepak2 sampai terjumpa classmate . sembang2 . jumpa roommate . naik bilik .

konklusi : aku masuk bilik awal walaupun kunci terlupa nak ambil .

baru tadi aku keluar pergi cucuk . heh . sedih tengok dalam akaun ada RM30 je . . :( nak minta minggu depan je lagi . HAHA . tak pe laa . berapa hari je lagi . 

jalan punya jalan, rupanya dah pukul 6 lebih . yang memelikkan aku, tak ada sape2 pun yang berkeliaran main bola ke, keluarkan peluh ke . tapi tak pelik sangat laa coz minggu exam kan . tapi ape yang tak berkurang adalah 'couple' . HAHA . melimpah ruah . biarlah . asal dorang bahagia . ye dok ? 

penat bagi ikan makan maka berjalan pulang . sedang berjalan pulang, bontot aku sakit pulak . yelah, da pergi appointment dengan Encik Tan bin Das . 2 kali pulak tuh . perghhh !

esok hari untuk menghadap encik Fizik pulak . banyak kan appointment aku ? HAHA . dah tu, kena jumpa family dia pulak, Niels Bohr, Lenz, Faraday, yang paling feymes sekali Albert Einstein la . bertuah aku dapat jumpa dorang ni . tapi jangan salah faham . dorang da tinggalkan dunia dah pun . aku kena menghadap soalan dorang je . dorang ni menyusahkan aku je kan . ye dok ? HAHA .