Beberapa tapak di kmj

baiklah. seperti yg aku sudah ngomongkan dalam entry sebelum ni, aku nak gi jalan2 kan? so, ayo kita nengok some of the picture for the evening. :)


rules pertama before memulakan perjalanan. bagi yang belum amek lesen lagi, ni aku nak ajar ni. ISI PERUT KAMU TERLEBIH DAHULU. ini untuk mengelakkan keletihan semasa perjalanan. ngee~

p/s:tipu je










haa. ni baru aku boleh nyatakan rule pertama sebelum mulakan perjalanan. tetapkan destinasi dulu. haa. tengok dorang ne. kan da pening da tataw nak jalan gi mane. udah ku bilang. HEHE









Kelihatan cik tan dan cik esha melepaskan lelah selepas baru berjalan 10 meter. sungguh hebat. 

p/s:esha tengah tunggu 50 sen..:p













so, entry kali ni jugak la aku nak gtaw yang aku ni peminat bolasepak malaysia selepas malaysia menang dengan indon. huuuu! bangga aku. :)


p/s:macam aku je yang main untuk malaysia. ye dok?                                                         









picture ni aku nak perkenalkan member aku yang baru pertama kali menjejakkan muka dia kat belog aku ni. yang ber-anak panah tu nama dia ez. sapa berkenan boleh call aku ye. :)









aku tataw nak ngomong ape untuk gambar ni sebab tak ada ke-GILA-an yang nyata. HAHA






nampak muka aku? semakin suka aku buat muka selepas cik tan ajar aku untuk buat muka comel. AHAHA














gambar yang agak unik. bukan sebab    peng-edit-annya tapi sebab posisi diriku. bak kate cik tan, aku macam nak terjatuh. GIMIK je dong. :)









sekali lagi cik tan dengan cik esha yang sememangnya aku tau besties menyibuk dalam blog aku. DAH3 ! ! !









haa. ni baru betul. ni baru muka tuan pemilik belog. :) sekali ada "toyol cumil" kat sebelah kiri tu daa ~



p/s: along buat2 comel, cantik, cute
semua pun tak laa. HAHA







jom kita main 1 game.
cari perbezaan dalam kedua2 gambar ni. 

p/s: kecuali editing dia laa



akhir kata dari tuan pemilik be-log,
isi minyak, petrol masuk tangki,
ada masa kita berjumpa lagi.
kih3

aku tau pantun tu tak masuk pun..huu~

bubye~